このエントリーをはてなブックマークに追加

このページのリンク

Extensive individual reading versus class reading : a study of the development of reading ability in the transition grades / by Helen A. Field
(Contributions to education ; no. 394)

データ種別 図書
出版者 New York : AMS Press
出版年 1972
本文言語 英語
大きさ vii, 52 p. ; 22 cm
一般注記 Reprint of the 1930 ed., issued in series: Teachers College, Columbia University. Contributions to education, no. 394
Originally presented as the author's thesis, Columbia
著者標目 *Field, Helen Atwater, 1883-

所蔵情報を非表示

本館書庫・一般書架洋
370.8 1081036395
040455394X 1972

書誌詳細を非表示

件 名 LCSH:Reading (Elementary)
LCSH:Reading -- Ability testing  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1573
DC:372.4
書誌ID 2000302590
ISBN 040455394X
NCID BA2196110X
巻冊次 ISBN:040455394X

 類似資料